Lietošanas noteikumi

Pasūtīšanas process
Kad esat izvēlējies atbilstošos produktus un vēlaties pabeigt pasūtījumu, Jūs varat pārskatīt produktu sarakstu grozā. Lai veikt izvēlēto produktu pasūtījumu nepieciešams no groza pariet uz noformēšanu spiežot uz pogu “Turpināt noformēt pirkumu”.
Jūs tiksiet uz pasūtījuma noformēšanas sadaļu, kurā bus nepieciešams noradīt Jūsu datus (vārdu, tālruni, piegādes adresi, epastu).
Pēc adreses ievades būs aprēķināta precīzā summa par piegādi.
Atzīmējiet ka piekrītat mūsu noteikumiem (ieskaitot datu apstrādes noteikumiem), jo citādāk mēs nevarēsim apstrādāt Jūsu pasūtījumu.
Izvēlēties apmaksas metodi un veiciet apmaksas procedūru. Pēc veiksmīgas apmaksas pasūtījums tiks reģistrēts un sāksies tas izpildes process.


Izmaiņas pasūtījumā vai tā atcelšana
Kad pasūtījums ir iesniegts un maksājums ir apstiprināts mums vairs nav pienākums mainīt vai atcelt Jūsu pasūtījumu. Ja jūs vēl vēlaties atcelt vai mainīt pasūtījumu, ir iespējams sazināties ar mums, lai uzzinātu,
vai ir iespējams mainīt pasūtījumu.
Pasūtījuma atcelšana ir iespējama kamēr nav sākta pasūtītas maltītes pagatavošana.
Pasūtījumu atcelt ir iespējams rakstot mums uz epastu info@sushistation.lv (lūdzam pirms rakstiska iesnieguma sazināties ar mums, zvanot pa tālruni uz numuru +371 27198478 ,un uzzināt par iespēju atcelt pasūtījumu).
Veiksmīgas atcelšanas gadījumā, naudas atmaksa notiek 5 (piecu) darbadienu laikā uz pasūtītāja norēķinu kontu.

Pasūtījuma apmaksas kārtība
Pircējs var norēķināties par precēm šādos veidos:

apmaksa skaidrā naudā (mūsu veikalā pec adreses Kreimeņu iela 12, Rīga, LV-1015);
apmaksa ar debetkarti vai kredītkarti (VISA, VISA Electron, Mastercard, Maestro);
apmaksa ar Swedbank internet banku;
apmaksa ar PayPal;

Preču piegāde un saņemšana:

preču piegāde ar kurjeru līdz durvim;
preču saņēmšana mūsu veikalā;


Preču atgriešana
Ja neesat apmierināts ar Jums piegādāto preču kvalitāti, Jūs varat tās nodot kurjeram piegādes brīdī.
Ja Jūs pamanāt neatbilstību vai problēmas ar produktu kvalitāti, kad kurjers jau ir aizgājis, lūdzu, informējiet par to 24 stundu laikā pēc pasūtījuma saņemšanas, rakstot e-pastu uz info@sushistation.lv
Naudu par atgrieztajiem produktiem tiks pārskaitīta uz Jūsu bankas kontu, no kura tika veikts pasūtījums 5 (piecu) darba dienu laikā pēc produkta atgriešanas datuma.

Preces, kurām ir noteikts derīguma termiņš, tiek piegādātas tā, lai Pircējam būtu iespēja izmantot šīs preces līdz derīguma termiņa beigām;

Pieteikums par līguma nosacījumiem neatbilstošas preces atgriešanu piesakāms Ministru kabineta noteikumu Nr.631 “Kārtība, kādā piesakāms un izskatāms patērētāja prasījums par līguma noteikumiem neatbilstošu preci vai pakalpojumu” noteiktā kārtībā, izmantojot saziņai epastu;

Pircējs var izmantot atteikuma tiesības un vienpusēji atkāpties no pirkuma līguma 14 kalendāro dienu laikā pēc attiecīgo preču piegādes. Pircējs nevar izmantot atteikuma tiesības, ja:

  • preces pēc to rakstura nevar atdot atpakaļ, vai tās ātri bojājas vai ir ātri izlietojamas;
  • tiek piegādātas pārtikas preces vai citas tūlītējam patēriņam mājsaimniecībā paredzētas preces;
  • preces pēc piegādes tikušas sabojātas;
  • citos likumā paredzētajos gadījumos;


Lai izmantotu atteikuma tiesības, Pircējs piesaka preču atgriešanas pieteikumu uz epasta adresi: info@sushistation.lv. Pārdevējs pārbauda pieteikumā norādītos apstākļus 10 (desmit) dienu laikā un nepieciešamības gadījumā sazinās ar Pircēju gadījumā, ja pieteikums nav pamatots;

Atteikuma tiesību izmantošanas gadījumā Pircējs 14 dienu laikā pēc preces saņemšanas nogādā preci  Pārdevējam uz veikalu Kreimeņu iela 12, Rīga, LV-1015.

Preču cenu, ko Pircējs, izmantojot atteikuma tiesības, ir atgriezis  atpakaļ Pārdevējam šajā Līgumā noteiktā kārtībā, Pārdevējs atgriež Pircējam, 5 (piecu) kalendāro dienu laikā pēc preces saņemšanas.

Ja Pircējs atgriež preces Pārdevējam, izmantojot atteikuma tiesības, piegādes maksa Pircējam netiek atmaksāta.

Preču atgriešanas izdevumus, izņemot ja tiek atgrieztas Līguma noteikumiem neatbilstošas Preces, sedz Pircējs;

Pircējs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā. Pircējs ir atbildīgs par preces vērtības jebkāda veida samazināšanos, ja prece ir izmantota tādā veidā, kas nav savienojams ar labas ticības principu, tai skaitā izmantota citā nolūkā, nevis preces īpašības vai darbības noskaidrošanai. Precēm ir jābūt nesabojātām, nezaudējušām preces izskatu (nenoņemtas un nesabojātas etiķetes, nenoplēstas aizsardzības plēves u. c.) un nelietotām. Prece ir jāatdod tās oriģinālajā iepakojumā, tādā pašā komplektācijā, kādā tā tika saņemta, un preces piegādes dokumentu, kā arī lietošanas instrukcijas un citus preces piederumus. Ja prece nav pilnībā komplektēta, ir sabojāta, nekārtīga vai nav atbilstoši iepakota, Pārdevējam ir tiesības nepieņemt preci, kā arī neatmaksāt Pircēja par preci samaksāto naudu.

Pasūtījuma piegāde

Precizi piegādes izmaksas tiek atspoguļotas pasūtījuma kopsavilkumā. Maksimalais pasūtījuma piegādes laiks ir līdz 2 (divam) stundam.

Klientu apkalpošana
Klientu apkalpošana mums ir ļoti svarīga. Mūsu klientu apkalpošanas komanda, cik vien iespējams, cenšas palīdzēt atrisināt jebkuras problēmas, kas var rasties ar jūsu pasūtījumu. Jums iespējams sazināties ar mums sūtot epastu uz info@sushistation.lv vai zvanot uz mūsu tālruņa numuru +371
27198478.


Sūdzības un atsauksmes
Ja jūtat, ka produkta vai pakalpojuma kvalitāte neatbilst jūsu standarta prasībām, lūgums sūtīt atsauksmi uz mūsu epastu info@sushistation.lv Labu vai sliktu atsauksmju pārskatīšana ir svarīga mūsu kvalitātes
kontroles sastāvdaļa.

Pasūtījumu saglabāšana
Pasūtījums tiks saglabāts www.sushistation.lv apkalpojošajā serverī. Ja vēlaties, lai pasūtījums tiktu nosūtīts uz e-pastu, lūdzu, sazinieties ar mums, norādot pasūtījuma numuru un pasūtīšanas datumu.

Personīga informācija
Veicot pasūtījumu, pircējam ir jāsniedz personīgā informācija, kas ļauj pārdevējam identificēt pircēju, lai piegādātu pasūtījumu un lai vajadzības gadījumā būtu iespējams sazināties ar pircēju par nepieciešamo papildu informāciju, vai lai izmantotu pircēja informāciju tiešā mārketinga nolūkiem (ar pircēja atļauju).

Veicot pasūtījumu, pircējs piekrīt, ka saziņa, kas nepieciešama preces piegādei, noritēs, izmantojot pircēja norādīto e-pasta adresi un tālruņa numuru.

Ja pircējs vēlas, lai viņa e-pasta adrese vai tālruņa numurs vairs netiktu izmantots tiešā mārketinga nolūkiem, par to ir jāinformē pārdevējs.

Pārdevējs apliecina, ka pircēja personas dati tiks apstrādāti tikai preču pirkšanas nolūkos, kā arī tiks izmantoti tiešā mārketinga mērķiem (ja vien pircējs nepaziņo, ka viņš nevēlas, lai viņa personas dati tiktu izmantoti tiešā mārketinga nolūkiem, kā tas minēts šo noteikumu 11.3. pantā). Pārdevējs piekrīt neizpaust pircēja personas datus trešajām pusēm, izņemot pārdevēja partnerus, kas nodrošina preču piegādi vai citus pakalpojumus saistībā ar pircēja pasūtījumu. Visos citos gadījumos pircēja personas datus trešajām personām pārdevējs drīkst atklāt tikai saskaņā ar Latvijas tiesību aktos noteikto.

Personas dati, kurus pircējs nosūta pārdevējam no savas kredītkartes vai debetkartes konta banku sistēmās, tiek droši apstrādāti, izmantojot drošas datu pārraides SSL (Secure Socket Layer) sertifikātus. Pircēja izmantotās bankas uzņemas pilnu atbildību par šiem personas datiem.

Pircējam kā datu subjektam ir tiesības saņemt informāciju par to, kā viņa personas dati tiek apstrādāti, lai varētu regulēt, atcelt vai nepiekrist savu datu apstrādei.

Lai nodrošinātu pircējam pilnvērtīgu e-kataloga funkcionalitāti, pārdevējs saglabā noteiktu informāciju pircēja datorā (ierīcē), ko sauc par sīkfailiem. Pārdevējs izmanto saglabāto informāciju, lai identificētu pircēju kā iepriekšējo e-veikala apmeklētāju, viņam ir pieejama informāciju par izdarītajiem pirkumiem, kā arī šī informācija nodrošina mājaslapas apmeklējumu statistikas saglabāšanu. Pircējam ir iespēja pārskatīt informāciju (sīkfailus), ko pārdevējs saglabā, un pircējs var izdzēst daļu vai visus saglabātos sīkfailus. Tāpat arī pircējam ir tiesības iebilst pret informācijas (sīkfailu) ierakstīšanu un izmantošanu savā datorā (ierīcē), taču šajā gadījumā dažas e-kataloga funkcijas pircējam var nebūt pieejamas. Pircējs, piekrītot sīkfailu lietošanas noteikumiem, piekrīt, ka informācija tiek saglabāta viņa datorā (ierīcē). Pircējs jebkurā brīdī var atcelt savu piekrišanu, izmainot savas pārlūkprogrammas iestatījumus vai nosūtot pieprasījumu pārdevējam.

Jebkurš pieprasījums vai rīkojums, kas saistīts ar personas datu apstrādi, pircējam ir jāiesniedz pārdevējam rakstiski. Pārdevējam, saņemot šādu pieprasījumu vai rīkojumu, rakstiski jāatbild pircējam ne vēlāk kā trīsdesmit (30) kalendāro dienu laikā.

Pircējs nedrīkst izmantot e-kataloga pakalpojumus, ja viņš nepiekrīt šajā sadaļā minētajiem noteikumiem, kas attiecas uz personas datu aizsardzību.